Dan Voiculescu si-a facut blog si a pornit la cucerirea electoratului online. Sau, mai corect spus, la cucerirea tinerilor prin intermediul mediului online. Fireste, blogul nu mai este de mult o noutate pentru politicienii romani:
1. Dan Voiculescu declanseaza operatiunea Cool Mogul: Vă propun o afacere (deh, prima vocaţie nu se uită): vând două spaţii de publicitate pe blogul meu contra 300 de euro, timp de trei luni. (...)Adresa oficială
Reactia lui Sorin Ovidiu Vantu la acuzatiile presedintelui Basescu a facut rapid inconjurul redactiilor: Trustul Realitatea - Catavencu este o institutie media cu 2.133 de angajati si are la baza o investitie de cca. 180.000.000
Sorin Ovidiu Vantu pare sa fi devenit, "pe neasteptate", una dintre tintele preferate ale trustului lui Voiculescu. Iata cateva produse jurnalistice: (more…)
Recent, Centrul pentru Jurnalism Independent a lansat raportul "Doua televiziuni: două lumi", rezultat al monitorizarii posturilor Antena1 si TVR1. Un raport extrem de critic la adresa Antenei1, intocmit de Manuela Preoteasa, "partener, respectiv manager al
Prin marketingul politic incepe sa se insinueze un vant usor. Deocamdata aproape de nebagat in seama. Doar deocamdata. (more…)
Astazi citesc cum Basescu a comis-o din nou, cum Tariceanu da "testul comisarului" in PNL, cum Voiculescu isi face singur "stirile despre el insusi", cum Patriciu ar mai sponsoriza PSD, iar Iliescu si Oprescu sunt