Frunza Elenei Udrea a adus ieri, pe piticu.ro – bloggerul care a descoperit tarasenia – 11.618 vizitatori unici. Sau, altfel spus, dupa cum zice trafic.ro, cam de sase ori mai multi unici decat intr-o zi “obisnuita”.
Lucrurile devin interesante daca ne uitam putin la capitolul Referrer pentru aceeasi zi:
– facebook a generat pe piticu.ro mai multe afisari decat hotnews (1.246 vs. 1.226);
– acest link de la zoso a generat cam tot atatea afisari cat site-urile realitatea, antena 3 si adevarul la un loc;
– twitter a generat ceva mai multe afisari decat realitatea.net (dar realitatea macar plateste un salariu :P).
Si, daca tot am amintit de frunza Elenei Udrea:
cred ca in scandalul logo-ului problema este pusa gresit. Este aberant sa ne asteptam ca o organizatie – oricare ar fi aceasta! – sa aiba stiinta de toate elementele grafice existente in lume. Si sa isi dea seama care dintre acestea este original si care nu. Din acest punct de vedere, Elenei Udrea si oamenilor din Ministerul Turismului nu li se poate aduce vreo vina. Vinovati se vor face insa daca printre clauzele contractului cu THR-TNS nu se regasesc elemente care sa permita obtinerea unor despagubiri.
Dar nici aceasta nu ar fi o problema. Adevarata problema este ca doua organizatii altfel respectabile isi permit sa trateze Romania asa cum au tratat-o: ca pe o tara bananiera ale carei maimute se multumesc cu aproape orice. Si ca, pentru lumea civilizata, noi avem imaginea unor papuasi.
Aceasta este, din nefericire, actuala imagine a Romaniei. Iar brandul de tara chiar nu are cum sa fie mai bun decat brandul Elena Udrea, ministereasa care pe la televizor da cu mopul si croseteaza, iar pe la Cotroceni isi fataie picioarele si gentile de firma sperand sa-si croiasca drum prin cotloanele politicii.
Don Sorin, ia priviti aci minunatie de photo(shop)! 😀 http://www.alinfarcas.ro/2010/08/04/explore-her-carpathian-garden/