Cum este utilizat Twitter în timpul programelor TV.
Pentru că în ultima vreme începe să fie o modă să se vorbească despre second screen (pe scurt: utilizarea unui smartphone sau a unei tablete pentru a schimba sau a urmări informații despre un program TV chiar în timpul derulării acestuia), iată câteva date interesante:
– în timpul filmelor bune utilizatorii abia spun câte ceva pe twitter: dau tweet-uri înainte È™i după film, însă în timpul acestuia (cu excepÈ›ia scenelor notabile), se lasă liniÈ™tea;
– în timpul emisiunilor tv de slabă calitate utilizatorii dau o mulÈ›ime de tweet-uri la început, însă, pe parcurs, frecvenÈ›a acestora scade dramatic (probabil pentru că oamenii se plictisesc să mai privească);
– în timpul emisiunilor de investigaÈ›ie oamenii dau o mulÈ›ime de tweet-uri È™i, chiar mai interesant, continuă să dea un număr mare de tweet-uri chiar È™i după terminarea acestora;
– în timpul show-urilor de genul Vocea României sau X Factor se înregistrează creÈ™teri mari ale numărului de tweet-uri la începutul fiecarei interpretări È™i, firesc, creÈ™teri È™i mai notabile în timpul finalei;
– în timpul pauzelor publicitare numărul de tweet-uri scade dramatic în timpul tuturor emisiunilor tv (explicaÈ›ia fiind că utilizatorii au degetele pe telecomenzi pentru a schimba canalele).
(via BuzzFeed)

