Despre bloguri, MarketOnline si eficienta

Fara indoiala, din punct de vedere al imaginii, campania MarketOnline este un succes (sau aproape un succes).
Mai mult, MarketOnline a reusit sa-si creasca binisor numarul de vizitatori si afisari.

Dat fiind ca statisticile private nu permit sa vedem mai multe “amanunte”, am si eu o intrebare:

cum se poate explica, in termeni de eficienta a campaniei, faptul ca “price.ro” este cel mai bun referrer web, iar “marketonline” este cautarea cea mai frecventa?

[Actualizare:] O insemnare pe aceeasi tema la Razvan David. Bun venit in blogosfera, Razvane! 🙂

Recomandări

8 comentarii

  1. Sorin, nu fi carcotas.

    In “termeni de eficienta a campaniei”,price.ro e cel mai bun referrer pentru ca, in cazul lui, e vorba de un singur site care trimite multi vizitatori, iar in cazul blogurilor din campanie, e vorba de 50 de site-uri mai mici care isi aduc fiecare contributia prin vizitatori mai putini, adica multe site-uri cu mai putini vizitatori trimisi. Insa per total, dupa cum arata si cresterea de vizitatori si afisari pe marketonline.ro, efectul e semnificativ.

    Iar celalalt efect, de SEO cred ca se propaga in timp, nu imediat. Oricum, nu sunt un specialist in SEO si am impresia ca nici tu.

    Insa, ca o concluzie, nu mai lua orice informatie din Trafic.ro drept adevar absolut. Fiecare cifra de acolo e limitata, ai avut ocazia sa inveti asta, si orice interpretare in afara limitelor naste confuzii, precum cea de mai sus.

    Succese cu noul job.

  2. Sorin Tudor

    @ Ionut,

    Daca as fi carcotas, as intreba: care sunt “limitele” relevante ale Trafic.ro pentru exemplul de care vorbim?

    Insa, cum nu sunt carcotas, nu intreb asta. 😉

    Multumesc pentru explicatie si pentru urare.

  3. RazvanDavid

    Dupa cum ti-am spus, este momentan doar la nivel de experiment.
    Daca ma prinde o sa raman si eu prin zona :).

  4. Aceasta campanie nu are ca scop imediat vanzari mai mari. Evident multi din cei care intra pe site nu au nimic de cumparat si ies repede. Scopul campaniei este de branding, am vrea cu utilizatorii de internet sa site ca existam. Daca vor cumpara de la noi sau nu, ce parere vor avea de serviciile noastre, toate astea raman de vazut in timp.

    price.ro este cel mai bun referrer web la majoritatea magazinelor online prezente in paginile sale, fiind cel mai vizitat site de comparatii de preturi, iar cel mai cautat cuvand pe google la noi este marketonline pentru ca nu suntem suficient de bine optimizati pe alte cuvinte 🙂

  5. Sorin Tudor

    @ Mugur,

    Raspuns onest, cu sens si lamuritor. Multumesc! Felitari pentru blogul Marketonline! 😉

    PS: Citeste cu atentie descrierea din header: aveti o greseala gramaticala si e pacat…

  6. Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata prin Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata in valoare de 104444,3 lei aferente facturilor F.CJ 3717045 din data de 06.11.2007, respectiv F.CJ 3717229 din data de 16.11.2007 emise de ARoBS Transilvania Software srl.

  7. Care este greseala din header?

  8. Sorin Tudor

    Era atunci, in septembrie. Acum e ok. 🙂

Leave a Reply to Ionut Oprea Cancel reply