Internship 2.0, editia 2012. Te intereseaza?

Pentru cei interesat de un internship online pe teme de PR 2.0 sau de un seminar intensiv de PR și social media.

Ei, iată și anunțul privind organizarea Internship 2.0 ediția 2012. Un proiect destinat tuturor celor intersați de domeniul comunicării (indiferent daca aceștia sunt sau nu studenți), demarat în anul 2009 și ajuns, iacă, în cel de-al patrulea an de existență.

Ediția 2012 aduce aduce o noutate: în paralel cu internshipul care, la fel în toți ceilalți ani, este gratuit și se desfășoară exclusiv online, va fi organizat și un seminar intensiv de PR și social media, în București (prin urmare, “în viața reală”), cu o durată de trei zile. Locurile sunt, firește, limitate. (Actualizare: înscrierile pentru seminarul intensiv de PR și social media s-au încheiat. Sau, altfel spus, nu mai există locuri disponibile.) Dar, iată, mai pe larg, despre ce este vorba.

Internship 2.0 ediția 2012. Perioada: trei stagii de câte trei săptămâni fiecare în perioada 20 august – 19 octombrie. Desfașurare: strict online. Condiții de participare: gratuit, în baza unei selecții a CV-urilor primite pe adresa email sorin[la]project365 [punct] ro. Mai multe detalii.

Internship 2.0 ediția 2012

Ce? Ca și în ultimii doi ani, ediția 2012 a Internship 2.0 se va concentra pe ceea ce numim PR cultural. Unde? Internshipul este gratuit și se desfășoară exclusiv online (prin intermediul social media și nu numai). Cine? Poate participa oricine, cu o singură condiție: să poată să își rezerve, zilnic, măcar câteva ore pe care sa le dedice internshipului. Cum? Tot ce trebuie să faceți este să trimiteți un email și o scrisoare de intenție pe adresa sorin[la]project365 [punct] ro, până în preziua începerii stagiului ales.

Durata. Internshipul este structurat pe stagii cu durata de trei săptămâni fiecare:

– primul stagiu de internship: 20 august – 7 septembrie;
– cel de al doilea stagiu de internship: 10 septembrie – 28 septembrie;
– cel de al treilea stagiu de internship: 1 octombrie – 19 octombrie.

Precizări: fiecare stagiu are un numar de locuri limitat. Si, dupa cum puteti afla de la participanții din ceilalți ani, faptul că ai fost acceptat nu inseamnă în mod obligatoriu că vei și termina internshipul. Altfel spus, pretind seriozitate.

Beneficii:

– certificate de practică în PR pentru toți participanții la internship;
– în cazul in care mi se solicită, scrisori de recomandare;
– un portofoliu care va cuprinde acțiuni online și offline sub care vă veți putea trece semnătura.

Selectia participantilor. Îmi doresc să lucrez cu persoane pasionate de domeniul comunicării. Si, firește, de online. Acestea sunt principalele criterii de selecție; prin urmare, totul depinde de voi. În rest, scrieti-mi care este perioada stagiului pentru care optați. Persoanele selectate pentru primul stagiu de internship vor fi anunțate pe data de 19 august.

Seminar intensiv de PR și social media

Ce? Seminarul se va concentra pe aprofundarea și dezoltarea abilităților de comunicatori pentru companii și organizații, implementarea tacticilor și strategiilor în funcție de obiectivele propuse, înțelegerea și aprofundarea tehnicilor social media și pe studiul și rezolvarea unor exemple și situații concrete. Investiție: 180 de euro (TVA inclus); taxa de participare va fi achitată în lei, prin transfer bancar / mandat poștal, la cursul BNR din ziua efectuării plății. Actualizare: înscrierile pentru seminarul intensiv de PR și social media s-au încheiat. Sau, altfel spus, nu mai există locuri disponibile.

Durata.

Seminarul intensiv de PR și social media are loc în perioada 17 august – 19 august, de la ora 10:00 la ora 18:00 (opt ore pe zi).

Beneficii:

– diplome de absolvire;
– aprofundarea cunoștințelor într-un cadru dedicat și prietenos, ținându-se cont de obiectivele pe care și le propune fiecare participant;
– certificate de practica in PR (daca se solicită, însă doar după rezolvarea obligatorie, în decurs de două săptămâni de la absolvirea seminarului, a 3 teme punctuale care vor fi predate online);
– scrisori de recomandare (în cazul în care se solicită);
– program intensiv, tehnici de îmbunătățire a brandului personal și studii de caz utile.

Precizări. Numărul de locuri este limitat.

Recomandări

10 comentarii

  1. Adi

    Până când pot aplica la internship? Nu văd niciun deadline.

    1. Sorin Tudor

      Intrebare corecta! 🙂 Pana in preziua începerii stagiului pe care l-ai ales.

  2. Maria

    Inscrierea la internship presupune participarea obligatorie la seminarul de la Bucuresti sau se pot urma doar cursurile online?

    1. Sorin Tudor

      Doamne fereste, Maria! Sunt evenimente separate si distincte. (Hm, chiar m-ai pus pe ganduri… oare nu se intelege suficient de clar asta?). Internshipul e gratuit (asa a fost tot timpul) si presupune o selectie in baza CV-urilor. Seminarul e altceva. Pe scurt: participarea la un eveniment nu este conditionata in niciun fel de celalalt.

  3. Andra-Mihaela

    Buna ziua!care este adresa de e-mail.Am incercat sa trimit la cea precizata dar imi spune ca este invalida,v-as multumi daca ma puteti edifica.Si deasemenea inca o “mica mare”problema,intershipul este adresat doar studentilor sau se poate si pentru viitori studenti?Din cauza unor probleme de sanatate nu am putut da examenul de admitere la faculte si va ramane sa ma inscriu din nou in toamna,dar tin sa mentionez ca am deja un curs facut in timpul liceul de Formator pentru tineri Comunicare si Managementul Conflictului si un training in Turcia “Bocce a new aproach for youth orgazation”

    1. Sorin Tudor

      @Andra, trimite CV-ul si vedem. Internshipul nu este numai pentru studenti, dar vei concura pentru a fi selectata cu studenti (si nu numai). Adresa de email este buna. Trebuie doar sa inlocuiesti “la” cu @ si “punct” cu “.”.

  4. serban

    si CV la ce adresa de email?

    1. Sorin Tudor

      @Serban,

      Vezi raspunsul dat Andrei.

  5. Mai pot incerca si persoane care au participat la internshipul de anul trecut? Ca mie mi-a placut tare mult.. 🙂

    1. Sorin Tudor

      Alexandra, ca invitat special! 🙂

Leave a Reply to Sorin Tudor Cancel reply