Curs-valutar.ro si-a schimbat look-ul. In opinia mea, arata ceva mai bine decat inainte, prin urmare, toate bune si frumoase.
Atat de bune si atat de frumoase incat, notand ca site-ul are, la aceasta ora, peste 110.000 de vizitatori pe saptamana, haideti sa aruncam un ochi si catre bloombiz.ro (site care, la randul lui are cam 28.000 de vizitatori pe saptamana).
Mi se pare mie sau miroase a integrare? 😉
Si, daca tot vorbim despre schimbarile de look din ultima vreme: iesit din beta, auto.ro si-a inceput si el schimbarea la fata.
Inca mai sunt lucruri de facut, inca se mai munceste, insa ne putem face o idee despre ce va fi vorba.
excelenta decizia, chiar daca curs-valutar e la netbridge si bloombiz la vodanet … Radu ce zice? 🙂
@ Orlando,
Esti sigur ca bloombiz e la vodanet? uita-te mai bine mai pe site! cred ca vei avea o surpriza (eu am incercat sa mai dau indicii…) 😉
2008 Copyright Netbridge Development. Toate drepturile rezervate.
pffff :))
[…] Tudor, aka the online Godfather ne anunta o miscare logica a celor de la Netbridge, integrarea site-ului Curs-Valutar.ro in Bloombiz.ro . […]
Arata foarte bine, toate. Felicitari.
Am insa o mica curiozitate, fara sa divaghez in offtopicul feminin, de ce nu ati “integrat” si contoarele de trafic? Stiu ca e usor retorica intrebarea, in conditiile in care toti putem aduna doua sau trei cifre, eventual intr-un fisier excel. Dar masura cumularii traficului a fost intens dezbatuta in ultimele zile si aceasta recenta integrare realizata de curs-valutar si bloombiz, altfel remarcabila (adica vizibila, gratie elementelor de design), vine intr-un context mai degraba tensionat. Nu ati incercat nici macar “cumularea pe canale”!?
[…] si curs-valuta.ro sub aceeasi umbrela Sorin Tudor scrie intr-un post despre o posibila integrare a site-urilor curs-valutar.ro si bloombiz.ro, miscare cel putin […]