Campania electorala si mediul online

In cadrul articolului Cum conduce Google campania pentru Bucuresti, din Financiarul, imi sunt atribuite urmatoarele cuvinte:

Sorin Tudor, Managing Director Project 365 Communication, spune că site-urile principalilor candidaţi la funcţia de primar general sunt terne, lăsând impresia că sunt făcute mai mult pentru a exista, pentru a fi bifate. „Site-ul lui Codrin Stefănescu, precum si cel al lui Cozmin Gusă reprezintă o excepţie“, precizează Sorin Tudor.

In realitate, afirmatia mea a fost urmatoarea:

Site-urile principalilor candidati la functia de Primar General sunt terne, lasand impresia ca sunt facute mai mult pentru a exista, pentru a fi bifate. Exista si doua exceptii: Codrin Stefanescu si Cozmin Gusa. In timp ce Codrin Stefanescu a mers pe un concept creativ dezastruos, concept care face zadarnice eforturile sale online, despre Cozmin Gusa se poate spune ca este singurul candidat care lasa sa se intrevada ca are o strategie dedicata pentru mediul online (din stiinta mea este singurul candidat care, pana acum, a avut o campanie pe Yahoo Messenger).

Probabil ca ratiuni ce au tinut de spatiul editorial au condus la aparitia unei versiuni “usor” diferite a spuselor mele.

Recomandări

Un comentariu

  1. n-ai cu cine dom’ne! niste ziaristi… :))

Adaugă comentariu